Vandaag besteld, morgen bezorgd Uw Compaq specialist 1 jaar garantie Klanten geven ons een 9 050 230 94 89

FAQ Levering

Uiteraard mag u van ons verwachten dat u zo snel mogelijk het bestelde Compaq onderdeel (accu, oplader of toetsenbord) voor uw Compaq laptop thuis krijgt bezorgd. Compaq-Accu-Adapter.nl streeft ernaar zo snel mogelijk de bestelde artikelen bij u thuis af te leveren. Voor de duidelijkheid hebben wij de meest gestelde vragen met betrekking tot de levering en het retourneren voor u in kaart gebracht.

Levering

Wanneer kan ik mijn bestelling ontvangen?

Onderstaande tabel geeft aan wanneer u levering van ons kunt verwachten. In de linkerkolom vindt u de besteldatum en rechts de verwachte datum van aflevering. Dit schema geldt voor Nederland als ook voor levering in België.

PostNL, GLS bezorging

 Besteld op:  Levering op: *
 Maandag voor 18:00u  Dinsdag tussen 08:00 - 21:30u
 Dinsdag voor 18:00u  Woensdag tussen 8:00 - 21:30u
 Woensdag voor 18:00u  Donderdag tussen 08:00 - 21:30u
 Donderdag voor 18:00u  Vrijdag tussen 8:00 - 21.30u
 Vrijdag voor 18:00u  Zaterdag tussen 08:00 - 18:00u
 Zaterdag voor 18:00u  Maandag tussen 08:00 - 21:30u
 Zondag  Dinsdag tussen 08:00 - 21:30u

* 1 dag levering is onder voorbehoud van overmacht situaties als gevolg van onjuiste adressering, of andere onvoorziene omstandigheden die de levering doen vertraging.
 

Levering in België

Compaq-Accu-Adapter.nl levert binnen 1 (werk)dag in België mits de bestelling voor 18:00 u is geplaatst.

Kan mijn bestelling door de brievenbus? Wordt mijn bestelling als pakketpost verstuurd?

Alle bestellingen worden middels pakketpost verstuurd (PostNL of GLS). Een Compaq accu, adapter of toetsenbord is simpelweg te dik om door de brievenbus te krijgen. Daarnaast vinden wij het erg belangrijk dat u te allen tijde het pakket kunt volgen en dat is alleen mogelijk met pakketpost..

Kan ik mijn bestelling volgen middels Ttrack & Trace?

U krijgt per mail een Track en Trace volgnummer, hiermee kunt u eenvoudig uw bestelling volgen.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben om het pakketje in ontvangst te nemen?

Als u niet thuis bent als het pakket wordt afgeleverd, dan zijn er 3 mogelijkheden:

1. De bezorger zal proberen uw pakket bij de buren af te leveren. U krijgt dan een briefje door de brievenbus zodat u weet op welk huisnummer het pakket op u ligt te wachten.

2. Indien er geen buren zijn die het pakket in ontvangst kunnen nemen zal de zending de volgende dag nogmaals worden aangeboden door de bezorger. U krijgt hiervan een bericht in de brievenbus.

3. Als na meerdere bezorgpogingen het pakket niet afgeleverd kan worden, zal het retour gaan naar het distributiecentrum. U kunt op het briefje, dat u in uw brievenbus heeft

   aangetroffen, aangeven wat u met het pakket wilt. U krijgt de keuze of u het pakket op een alternatieve datum alsnog aangeboden wilt krijgen. Of u kunt ervoor kiezen om het pakket

   af te halen op een ander(e) afhaallocatie/adres.

4. Als na bovenstaande 3 scenario’s blijkt dat het niet mogelijk was om uiteindelijk het pakket bij u afgeleverd te krijgen, dan zal het pakket retour komen naar Compaq-Accu-

   Adapter.nl. Na ontvangst zullen wij het pakket weer terugboeken op de voorraad en het aankoopbedrag van het artikel/de artikelen aan u crediteren.

Retourneren

Wanneer u van Compaq-Accu-Adapter.nl een product ontvangen heeft maar wilt afzien van de koop, kunt u dit retourneren. In het kader van de Wet Kopen op Afstand heeft u als consument een afkoelingsperiode van 14 dagen waarin u het product zonder opgaaf van reden kunt retourneren.

Indien u het volledige aankoopbedrag terug wilt ontvangen, dient u het artikel in originele staat en verpakking te retourneren. Het product mag niet beschadigd zijn en u dient het pakket op goede en degelijke wijze terug te sturen. De door u betaalde verzendkosten  worden niet vergoed bij retourneren.

Retourneren hoe werkt het?

Stuurt u ons een mail. Daarin vermeldt u:

  1. Uw order-/bestelnummer;

  2. Het emailadres waarmee destijds de bestelling is geplaatst;

  3. De productnaam van het te retourneren/om te ruilen artikel;

  4. De reden van uw retour

Zodra wij uw retouraanvraag hebben ontvangen zullen wij u direct nadere instructies sturen. Wij zullen u per email op de hoogte houden over uw retouraanvraag.

Wij adviseren u om onze Algemene Voorwaarden te lezen. Hier vindt u alle details betreffende uw Recht op retour. Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening. Heeft u dit zo ervaren, dan vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de Afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens: Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de Afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar SonhyMacBook-Adapter.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).